تعویض کابل فلت مویک پرو آلپاین
تعویض کابل فلت مویک پرو آلپاین
شرکت لیوتک یکی از فعالان در زمینه تعمیرات این مدل در ایران را به صورت کامل از سال 92 آغاز نموده است.
در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات تعمیرات ما دارید می توانید طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید.
1. برقراری ارتباط با ما (تلفنی )
2. بیان نوع مشکل و عیب سیستم پروازی خود
3. در این مرحله ما شما را بصورت کامل راهنمایی کرده و در بعضی موارد مشکل شما بصورت تلفتی حل خواهد شد و نیاز به ارسال نیست.
4. در مرحله بعد شما باید محصول معیوب خود را جهت عیب یابی و تعمیر به صورت کامل بسته بندی کرده، از دو روش زیر به محل شرکت ارسال نمایید:
1- از طریق باربری اتوبوسرانی: به ترمینال اتوبوسرانی شهر خود مراجعه کنید و بسته را به آدرس شرکت ارسال نمایید.
2- از طریق تیپاکس: به نزدیک ترین شعبه تیپاکس در شهر خود مراجعه کرده و بسته را به آدرس شرکت ارسال نمایید.
صفحه تماس با ما و اطلاعات مربوط به شرکت
5-کارشناسان بخش تعمیرات شرکت، 24 ساعت بعد از تحویل سیستم، موظف به عیب یابی و اطلاع رسانی کامل به شما هستند. در این مرحله بعد از عیب یابی، با ذکر جزئیات مشکل و عیب به وجود آمده، همراه با هزینه مربوط به تعمیر کامل به شما اعلام خواهد شد.
6- در صورت موافقت در خصوص انجام تعمیرات، با توجه به نوع مشکل به وجود آمده و بررسی زمان حل مشکل، مراحل تعمیر آغاز خواهد شد
7- بعد از توافق در مورد هزینه و زمان تعمیرات، در زمان مقرر سیستم مورد نظر به صورت کامل تست شده و از سلامت آن اطمینان کسب خواهد شد و جهت ارسال و تحویل به مشتری آماده می گردد.
8- سیستم مورد نظر همراه با فاکتور و ریز هزینه های مربوط به آن با توافق مشتری از طریق سیستم باربری اتوبوسرانی، سیستم تیپاکس و یا تحویل حضوری برای مشتری ارسال خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان