تعویض بازوی L فانتوم 4 پرو ابسیدیان
تعویض بازوی L فانتوم 4 پرو ابسیدیان
در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات تعمیرات ما دارید می توانید طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید.
1. برقراری ارتباط با ما (تلفنی )
2. بیان نوع مشکل و عیب سیستم پروازی خود
3. در این مرحله ما شما را بصورت کامل راهنمایی کرده و در بعضی موارد مشکل شما بصورت تلفتی حل خواهد شد و نیاز به ارسال نیست.
4. در مرحله بعد شما باید محصول معیوب خود را جهت عیب یابی و تعمیر به صورت کامل بسته بندی کرده، از دو روش زیر به محل شرکت ارسال نمایید:
1- از طریق باربری اتوبوسرانی: به ترمینال اتوبوسرانی شهر خود مراجعه کنید و بسته را به آدرس شرکت ارسال نمایید.
2- از طریق تیپاکس: به نزدیک ترین شعبه تیپاکس در شهر خود مراجعه کرده و بسته را به آدرس شرکت ارسال نمایید.
صفحه تماس با ما و اطلاعات مربوط به شرکت
5-کارشناسان بخش تعمیرات شرکت، 24 ساعت بعد از تحویل سیستم، موظف به عیب یابی و اطلاع رسانی کامل به شما هستند. در این مرحله بعد از عیب یابی، با ذکر جزئیات مشکل و عیب به وجود آمده، همراه با هزینه مربوط به تعمیر کامل به شما اعلام خواهد شد.
6- در صورت موافقت در خصوص انجام تعمیرات، با توجه به نوع مشکل به وجود آمده و بررسی زمان حل مشکل، مراحل تعمیر آغاز خواهد شد
7- بعد از توافق در مورد هزینه و زمان تعمیرات، در زمان مقرر سیستم مورد نظر به صورت کامل تست شده و از سلامت آن اطمینان کسب خواهد شد و جهت ارسال و تحویل به مشتری آماده می گردد.
8- سیستم مورد نظر همراه با فاکتور و ریز هزینه های مربوط به آن با توافق مشتری از طریق سیستم باربری اتوبوسرانی، سیستم تیپاکس و یا تحویل حضوری برای مشتری ارسال خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان